.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش ۵۷ درصدی جان باختگان تصادفات رانندگی در بابلسر
رئیس راهداری بابلسر از کاهش ۵۷ درصدی جان باختگان تصادفات رانندگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، نورالدین قاسم زاده گفت: تعداد کشته شدگان تصادفات رانندگی برون شهری شهرستان بابلسر از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۵۷ درصد کاهش داشته است.

او می‌گوید: در نتیجه افزایش ۱۵ درصدی تردد‌ها از ابتدای امسال که به دلیل لغو محدودیت‌های کرونایی انجام پذیرفت ولی با کاهش قابل توجه جان باختگان حوادث رانندگی در این شهرستان روبرو بوده ایم.

به گفته قاسم زاده اقداماتی نظیر آشکارسازی و رفع نقاط پرحادثه، افزایش گشت‌های راهداری و گشت‌های نامحسوس جاده ای، نصب دوربین‌های کنترل سرعت، ارتقای ایمنی حریم راهها، هماهنگی بهینه با پلیس راه و سایر دستگاه‌های اجرایی درگیر در زمینه ارتقای ایمنی تردد‌های جاده‌ای و آموزش و ارتقای ایمنی تردد کاربران آسیب پذیر را از عواملی عنوان نمود که موجب دستیابی به نتیجه یاد شده شده است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهر ستان بابلسر اظهار امیدواری کرد با بررسی دقیق عوامل وقوع سوانح رانندگی و ریشه یابی آن‌ها و ارائه راهکار‌های مؤثر، تشریک مساعی کلیه دستگاه‌های اجرایی و همچنین رعایت قوانین و مقررات توسط کاربران جاده ای، ضمن استمرار روند کنونی کاهش تصادفات، شاهد کاهش آمار سوانح رانندگی در شهرستان باشیم.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.